DE CE SAFE EXIT

Pentru că, nu-i așa, vrei sa obții cât mai mult, din cât mai puțin. Îți punem la dispoziție două pachete, urmând ca tu să îl alegi pe cel ce ți se potrivește. Dacă nu stii ce sa alegi, întreabă-ne și te ajutam să te decizi.

Lichidarea voluntară – ieșirea din mediul comercial – procedură sub controlul asociaților/acționarilor, pentru transformarea elementelor de activ în lichidități.

Lichidarea judiciară – când datoriile depășesc valoarea activelor, lichidarea judiciară este singura soluție.

Soluția potrivită

Cu noi ai soluția pe care o cauți, faliment controlat sau lichidare voluntară, atunci când afacerea ta a ajuns la final de drum.

Asset-ul companiei

Identificăm și punem în practică cea mai bună modalitate de a transforma asset-ul companiei tale în bani.

Evită un eșec

Îți vom arăta unde ai greșit și ce trebuie să faci pentru a evita un eșec într-o viitoare afacere.

Serviciul nostru Safe Exit este pentru tine dacă

  • afacerea nu mai merge de mult.
  • datoriile depășesc cu mult valoarea bunurilor.
  • vrei să te oprești, să te odihnești, să-ți refaci echilibrul și să vezi ce vei face mai departe.
  • neînțelegerile cu asociații/acționarii sunt ireconciliabile.
  • afacerea pe care o administrezi nu mai concordă cu viziunea ta inițială și vrei să pui punct pentru a o putea lua de la capăt.
  • vrei să ai o ieșire controlată din afacerea ta.
  • dorești să maximizezi gradul de acoperire a datoriilor.

Cui se adresează?

  • societăților care doresc o lichidare controlată.
  • societăților aflate în insolvență sau reorganizare dar fără șanse reale de redresare.
  • acționarilor/asociaților unei societăți care, din diverse motive, doresc lichidarea societății fără a exista un consens din partea celorlalți acționari/asociați.

De ce SAFE EXIT?

Pentru că, nu-i așa, vrei sa obții cât mai mult, din cât mai puțin. În cadrul acestui produs îți oferim soluția de a maximiza gradul de acoperire al datoriilor, într-un termen scurt.

De ce ai nevoie de serviciile noastre?

  • vrei sa transformi activele în lichidități dar nu ai expertiza necesară.
  • vrei ca patrimoniul gestionat de tine să acopere cât mai mult din datoriile companiei.
  • ai nevoie de specialiști în domenii diverse (marketing, contabilitate, juridic, economic, management) dar starea societății nu îți permite să apelezi la fiecare dintre ei.
  • vrei să păstrezi încrederea partenerilor de afaceri.
  • vrei să ai parte de un proces de lichidare transparent care îți va permite să păstrezi buna reputație, astfel încât să ai posibilitatea unui fresh start în domeniul care te recomandă.

Cum te ajutăm noi?

  • stabilim dimensiunea și configurația reală a datoriilor.
  • elaborăm varianta optimă de valorificare a bunurilor din punct de vedere structural.
  • identificăm cel mai avantajos tratament fiscal pentru transferul de bunuri.
  • valorificăm activele funcționale ce sunt în măsură de a genera venituri potențialului investitor.
  • vindem în cele mai avantajoase condiții fie părțile funcționale (echipamente tehnologice, linii producție, etc) ale afacerii fie bunurile en detail.
  • întreprindem toate demersurile pentru recuperarea creanțelor pe care societatea ta le are de încasat, în cel mai scurt timp și cu minim de costuri.

Ce spun clienții despre serviciul Safe Exit

Lucia Dragotesc, Inginer Șef la S.C. Servicii Energetice Banat S.A.

Acum 3 ani, când se întrevedea posibilitatea de a colabora cu un lichidator judiciar, am fost destul de reticentă, întrucât până la acea dată, prin natura profesiei, nu avusesem prea dese relaţionări nici măcar cu compartimentul juridic din cadrul societăţii noastre. Dar, lucrând alături de oamenii din cadrul MRL am învăţat, încetul cu încetul, ceea ce înseamnă lichidarea unei societăţi comerciale. Nu a fost uşor dar atunci când colaborezi cu profesionişti, aşa cum sunt cei din MRL, trebuie să-ţi ridici mereu nivelul, să ţii pasul cu ei, să înţelegi obiectivele şi să încerci să te apropii de îndeplinirea lor. Provocările sunt mereu altele, nicio zi nu seamănă cu alta dar mereu am găsit soluţii împreună cu cei din MRL. Eu, când spun MRL, mă gândesc la profesionalism, încredere, respect.

Vlăgea Elisabeta, Director Economic S.C. TERMICA S.A. Suceava

În calitate de director economic la S.C. TERMICA S.A. Suceava, în luna iunie 2013 trăiam acel profund regret pentru intrarea în insolvenţă a acestei societăţi, de care mă legasem ca de o fiinţă vie şi aveam numeroase temeri vis-a-vis de colaborarea cu administratorii/lichidatorii judiciari. Aceste temeri s-au spulberat, imediat ce am început colaborarea cu echipa de la Management Reorganizare Lichidare SPRL Iaşi şi am constatat că procedura insolvenţei îşi urmează făgaşul legal firesc.​ Alături de ei, permanent aflu lucruri noi şi interesante, sunt impresionată de procedurile de lucru organizate în mod profesional, dar mai ales atunci când descopăr, discret, pe portalul instanţelor de judecată, procese câştigate, ceea ce denotă competenţa, nivelul de pregătire al avocaţilor specializaţi, cu înaltă calificare şi experienţă vastă în materie. Este o onoare si o plăcere să lucrez cu echipa de la Management Reorganizare Lichidare SPRL Iaşi!

Astilean Mircea​,  administrator special 7 ICRE SRL Cluj

Sunt Astilean Mircea, administrator special al firmei SC 7 ICRE SRL Cluj. În urmă cu mai bine de 4 ani, la recomandarea unui colaborator, am ajuns să ne întâlnim cu MRL Cluj pentru a solicita sprijinul unui lichidator judiciar. Nu aveam idee în legătură cu insolvența sau cu firmele care sunt abilitate cu așa ceva și cu atât mai puțin ca și costuri. În toată această perioadă, am lucrat foarte bine împreună. În primii 2 ani ai colaborării, firma noastră era în reorganizare. În această perioadă, deși planul era respectat în totalitate, ne-au părăsit pe rând furnizorii și firma noastră a ajuns în faliment. Am găsit întotdeauna la MRL timp la dispoziția noastră, ajutor, răbdare, promtitudine, amabilitate, militărie, profesionalism precum și telefoane în funcțiune. Felicitări MRL pentru modul în care lucrați, identificați problemele și participați la rezolvarea lor! Vă mulțumim frumos pentru colaborare!

Întrebări Frecvente

Ce îmi puteți garanta? Îți oferim garanția lucrului bine făcut. Vei beneficia de toate cunoștințele și experiența pe care am dobândit-o în cei 15 ani de când activăm pe piața de profil și ne vom bucura de un parteneriat de încredere.

Ce am de câștigat dacă apelez la Safe exit? Te vom ajuta să ieși cu fruntea sus din situația în care te afli și să păstrezi încrederea partenerilor tăi de afaceri. Îți vom arăta unde ai greșit și ce trebuie să faci pentru a evita un eșec într-o viitoare afacere. 

Ce am de pierdut daca apelez la Safe exit? Nu pierzi nimic. Dimpotrivă, vei găsi în echipa noastră sprijin și consultanță pentru a putea închide cu demnitate o afacere și pentru a-ți păstra reputația de partener de afaceri respectabil. 

Cât mă costă dacă aleg Safe exit? Costul produselor noastre depinde de factori diverși în funcție de complexitatea situației în care te regăsești. Tocmai din acest motiv te invităm să ne contactezi pentru a stabili detalii concrete cu privire la afacerea ta și pe baza acestora să îți putem propune cea mai bună ofertă de preț. 

Pentru cine NU este pachetul Safe exit?

  • dacă afacerea poate fi încă resuscitată și pentru care s-ar preta un alt pachet de servicii din gama noastră.

  • dacă nu ești interesat să-ți respecți partenerii de afaceri și să pui punct cu demnitate acestui capitol.

  • pentru debitori neserioși cărora nu le pasă de consecințele falimentului firmei.

Ce te impiedică să iei o decizie

La fel ca și majoritatea clienților noștri, este posibil să ai anumite gânduri ce te împiedică să iei decizia de a alege serviciile noastre SAFE EXIT. Te regăsești aici?

„De ce să mă mai ostenesc să lichidez afacerea? Oricum nu risc nimic.” Te înșeli, legislația sancționează aspru pasivitatea în caz de faliment. Astfel, îți riști patrimoniul propriu, poate chiar și libertatea.

„De ce să fiu corect până la capăt?” Onestitatea ta se răsfrânge și asupra familiei și percepției în colectivitate.

Lasă-ne să închidem afacerea pentru tine! Hai să stabilim detaliile și să ne apucăm de treabă!

    Sunt de acord cu utilizarea de către MRL, a datelor cu caracter personal transmise în formularul de contact, precum și cu alte date ulterioare necesare în legatură cu solicitarea mea