DE CE PHOENIX
Datoriile au luat-o înaintea veniturilor? Soluția: reorganizarea! Dacă eşti în pragul insolvenţei însă dorești să îți reorganizezi afacerea prin intermediul unui plan de reorganizare, îți putem prezenta diverse metode pentru a te ajuta în acest sens.
Te invațăm cum să ieși din datorii
Atunci când afacerea ta merită cu adevărat salvată, te putem învăța cum să tai din datorii.
Radiografia și analiza afacerii tale
Facem o radiografie a afacerii tale pentru a determina cauzele care au generat insolvența, după care, analizăm punctele slabe și punctele forte, pentru a identifica problemele cu care te confrunți.
Soluții și obiective adaptate nevoilor tale
Îți vom propune o gamă variată de soluții, adaptate nevoilor tale și îți vom seta noi obiective de atins sub forma unui plan de reorganizare pe o perioadă chiar și de 4 – 5 ani.
Serviciul Phoenix este pentru tine dacă:
De ce Phoenix?
Pentru că vrei să îți salvezi afacerea, să te eliberezi de povara datoriilor restante, să pui pe pauză executările silite, să stopezi calcularea de penalități, să deții în continuare controlul și să revii pe plus, bucurându-te din nou de încrederea partenerilor tăi.
Vino sub umbrela insolvenței!
Cui se adresează?
De ce ai nevoie de Phoenix?
Cum te ajută Phoenix?
Îți vom spune noi. Facem o radiografie a afacerii tale, constând în:
În urma identificării problemelor cu care te confrunți și a posibilităților reale îți propunem o gamă variată de soluții, adaptate nevoilor tale, care vor îmbrăca forma unui plan de reorganizare. Iată câteva dintre instrumentele care, implementate singular sau într-o combinație creativă, vor asigura succesul planului de reorganizare:
Injecţie de capital – îți oferim consultanță în vederea identificării și obținerii de resurse financiare pentru realizarea planului de reorganizare.
Hair-cut – acest produs presupune diminuarea datoriilor până la nivelul la care acestea pot fi recuperate din activitatea curentă, iar echipa noastră vă poate consilia și poate intermedia negocieri cu creditorii.
Restructurare organizatorică ca modalitate de atragere a capitalului în afacerea ta – fuziune, divizare, modificare act constitutiv (majorare capital social, cooptare investitori) emisiune titluri de valoare etc.
Dare în plată – măsură cu efect barter, care presupune transferul de active în contul datoriilor. Identificam părțile funcționale din afacere și propunem transferul acestora către creditori, în contul datoriilor.
Intermediem negocierea cu creditorii pentru restructurarea datoriilor (modificări ale datei de scadență, ratei dobânzii, penalităților etc.).
Debt for equity swap – o soluție pentru restructurarea datoriilor poate fi conversia acestora în părți sociale/acțiuni.
Business transfer, cu cele două componente: vânzarea activelor sau valorificarea întregului fond de comerț/afacere (clientelă, vad comercial, lanț furnizor-producător-vânzător).
Ce spun clienții despre serviciul Phoenix
Filip Vasile, administrator special SC International Nivafil Construct SRL
Management Reorganizare Lichidare Iași S.P.R.L. m-a surprins prin noutate, profesionalism, implicare și seriozitate. Acum, la finalul celor 3 ani de reorganizare, mă bucur că am avut șansa să colaborez cu această minunată echipă.
Marian Olteanu, administrator special SC Casa Olteanu SRL Iași
Cu toate că nu avem o colaborare cu un istoric consistent, tot ce pot să spun este că apreciez răbdarea cu care echipa M.R.L încearcă să identifice atât problemele cât și soluțiile. Comunicarea liberă și dorința de cunoaștere a business-ului ne ajută să învățăm și să recunoaștem greșelile de management. Pentru noi colaborarea cu M.R.L. înseamnă oportunitatea de a învăța să facem lucrurile mai bine.
Adrian Matei, Administrator special – E Logic Solutions SRL
Așa cum în viața oamenilor, vrând nevrând, apar uneori și situații nefericite ce se datorează influenței unui cumul de factori negativi de cele mai diverse tipuri și pe care nu întotdeauna îi putem anticipa și contracara, urmând ca ei să producă dezechilibre majore, la fel se întâmplă și în viața unei firme. Așa s-a întâmplat din păcate și cu firma pe care o administrez eu și care a ajuns într-o situație de insolvență in anul 2013. Urmând ca ulterior să parcurgă drumul reorganizării judiciare. Am parcurs acest drum alături de administratorul judiciar – societate din Iași – Management Reorganizare și Lichidare SPRL și dumnealor vreau să le mulțumesc pentru profesionalismul, seriozitatea și nu în ultimul rând întelegerea de care au avut disponibilitate în relația cu firma mea, lucru esențial consider pentru a reuși ducerea la bun sfârșit a planului de reorganizare și reintroducerea unei firme în cadrul circuitului economic normal.
Întrebări Frecvente
Ce am de pierdut dacă apelez la Phoenix? Nimic! Dimpotrivă, șansele tale cresc exponențial cu cât acționezi mai devreme.
Cât durează până îmi redresez afacerea pe baza unui plan de reorganizare? Durata de realizare a unui plan de reorganizare depinde de o multitudine de factori ce țin spre exemplu de veniturile pe care afacerea ta le poate genera într-un timp dat, rezultatul negocierilor cu creditorii etc. Cu toate acestea, de regulă un plan de reorganizare se poate întinde pe o perioadă de 3 ani de la aprobarea lui, cu posibilitatea de prelungire pentru încă un an.
Odată deschisă procedura insolvenței voi pierde controlul devenind un simplu spectator în propria-mi afacere? Nu. Regula de bază în procedurile de mai sus este business as usual, sub umbrela insolvenței. Deciziile de oportunitate și management cu privire la afacerea ta rămân la tine, noi doar te supraveghem să respecți angajamentele asumate cu creditorii.
Ce se întâmplă după finalizarea planului de reorganizare? Societatea reintră în circuitul economic, cu zero datorii restante. Dacă vei dori, te vom putea supraveghea și pe perioada post-reorganizare, prin intermediul pachetului nostru de servicii „Abonament pentru o afacere stabilă”.
Faceţi voi planul de reorganizare şi mă ajutaţi să îl implementez? Desigur, dacă tu știi CE vrei să faci, noi îți arătăm CUM, singura condiție fiind să nu te abați de la planul de acțiune propus.
Cât mă costă? În funcție de dimensiunea afacerii tale și de complexitatea problemelor cu care te confrunți vom stabili împreună cuantumul costurilor precum și o modalitate de plată adaptată nevoilor tale.