DE CE PHOENIX

Datoriile au luat-o înaintea veniturilor? Soluția: reorganizarea! Dacă eşti în pragul insolvenţei însă dorești să îți reorganizezi afacerea prin intermediul unui plan de reorganizare, îți putem prezenta diverse metode pentru a te ajuta în acest sens.

Te invațăm cum să ieși din datorii

Atunci când afacerea ta merită cu adevărat salvată, te putem învăța cum să tai din datorii.

Radiografia și analiza afacerii tale

Facem o radiografie a afacerii tale pentru a determina cauzele care au generat insolvența, după care, analizăm punctele slabe și punctele forte, pentru a identifica problemele cu care te confrunți.

Soluții și obiective adaptate nevoilor tale

Îți vom propune o gamă variată de soluții, adaptate nevoilor tale și îți vom seta noi obiective de atins sub forma unui plan de reorganizare pe o perioadă chiar și de 4 – 5 ani.

Serviciul Phoenix este pentru tine dacă:

  • ai auzit că prin reorganizare poți tăia din datorii (hair-cut).
  • ai pierdut eșalonările și nu știi cum să faci una nouă pe trei ani cu posibilitate de prelungire de încă un an.
  • te-ai asociat cu cineva care nu vrea să mai aducă fresh money, iar tu vrei să salvezi afacerea.
  • știi că afacerea ta valorează mai mult în reorganizare decât în lichidare.
  • afacerea s-a întins prea mult și nu știi cum să salvezi cea mai profitabilă parte.
  • te-ai trezit cu contul blocat, iar activele tale sunt mai valoroase decât datoriile tale.
  • din greșeli repetate ai ajuns să datorezi mai mulți bani decât ar fi corect și echitabil.
  • urmează o executare silită care te poate lipsi de principalele valori ale societății, fără de care societatea ta nu mai valorează nimic. 
  • creditorii știu că ai o AFACERE, dar și-au pierdut încrederea în tine.

De ce Phoenix?

Pentru că vrei să îți salvezi afacerea, să te eliberezi de povara datoriilor restante, să pui pe pauză executările silite, să stopezi calcularea de penalități, să deții în continuare controlul și să revii pe plus, bucurându-te din nou de încrederea partenerilor tăi.

Vino sub umbrela insolvenței!

Cui se adresează?

  • societăților cu risc iminent de încetare de plăți, care au nevoie de soluții pentru continuarea activității.
  • societăților care doresc să apeleze la o procedură de reorganizare judiciară.
  • societăților care se pot redresa prin valorificarea parțială a activelor excedentare.
  • Celor care vor să ajungă pe zero cu datoriile restante și să pună punct contractelor păguboase pentru ei.
  • Celor care vor să găsească o soluție win-win pentru ei și partenerii lor de afaceri, astfel încât să își continue afacerea și să-și poată onora datoriile.
  • Celor care vor să evite falimentul societății prin redresarea afacerii și/sau redimensionarea business-ului.

De ce ai nevoie de Phoenix?

  • te copleșește numărul dosarelor de executare silită și ai nevoie de o gură de oxigen pentru a te redresa.
  • ai activitatea blocată din cauza indisponibilizării conturilor și nu îți poți onora datoriile la scadență.
  • simți că pierzi controlul afacerii tale.
  • riști să pierzi încrederea partenerilor care te-au sprijinit încă de la început de drum.
  • activitatea ta este importantă pentru comunitatea locală, iar eșecul acesteia ar avea un impact social major.

Cum te ajută Phoenix?

Îți vom spune noi. Facem o radiografie a afacerii tale, constând în:

  • R.M.N.-ul (Raportul Macro-Nano): determinarea în detaliu, a cauzelor care au generat insolvența, pornind de la cele mai serioase până la cele mai puțin semnificative.
  • analiza SWOT: puncte tari vs. puncte slabe.
  • identificarea vulnerabilităților în plan financiar și juridic.
  • prognoza evoluției cash-flow-ului.
  • stabilirea obiectivelor de atins.

În urma identificării problemelor cu care te confrunți și a posibilităților reale îți propunem o gamă variată de soluții, adaptate nevoilor tale, care vor îmbrăca forma unui plan de reorganizare. Iată câteva dintre instrumentele care, implementate singular sau într-o combinație creativă, vor asigura succesul planului de reorganizare:

 

Injecţie de capital – îți oferim consultanță în vederea identificării și obținerii de resurse financiare pentru realizarea planului de reorganizare.

Hair-cut – acest produs presupune diminuarea datoriilor până la nivelul la care acestea pot fi recuperate din activitatea curentă, iar echipa noastră vă poate consilia și poate intermedia negocieri cu creditorii.

Restructurare organizatorică ca modalitate de atragere a capitalului în afacerea ta – fuziune, divizare, modificare act constitutiv (majorare capital social, cooptare investitori) emisiune titluri de valoare etc.

 

Dare în plată – măsură cu efect barter, care presupune transferul de active în contul datoriilor. Identificam părțile funcționale din afacere și propunem transferul acestora către creditori, în contul datoriilor.

 

Intermediem negocierea cu creditorii pentru restructurarea datoriilor (modificări ale datei de scadență, ratei dobânzii, penalităților etc.).

 

 

Debt for equity swap – o soluție pentru restructurarea datoriilor poate fi conversia acestora în părți sociale/acțiuni.

 

 

Business transfer, cu cele două componente: vânzarea activelor sau valorificarea întregului fond de comerț/afacere (clientelă, vad comercial, lanț furnizor-producător-vânzător).

 

Ce spun clienții despre serviciul Phoenix

Filip Vasile, administrator special SC International Nivafil Construct SRL

Management Reorganizare Lichidare Iași S.P.R.L. m-a surprins prin noutate, profesionalism, implicare și seriozitate. Acum, la finalul celor 3 ani de reorganizare, mă bucur că am avut șansa să colaborez cu această minunată echipă.

Marian Olteanu​​, administrator special SC Casa Olteanu SRL Iași

Cu toate că nu avem o colaborare cu un istoric consistent, tot ce pot să spun este că apreciez răbdarea cu care echipa M.R.L încearcă să identifice atât problemele cât și soluțiile. Comunicarea liberă și dorința de cunoaștere a business-ului ne ajută să învățăm și să recunoaștem greșelile de management. Pentru noi colaborarea cu M.R.L. înseamnă oportunitatea de a învăța să facem lucrurile mai bine.

Adrian Matei, Administrator special – E Logic Solutions SRL

Așa cum în viața oamenilor, vrând nevrând, apar uneori și situații nefericite ce se datorează influenței unui cumul de factori negativi de cele mai diverse tipuri și pe care nu întotdeauna îi putem anticipa și contracara, urmând ca ei să producă dezechilibre majore, la fel se întâmplă și în viața unei firme. Așa s-a întâmplat din păcate și cu firma pe care o administrez eu și care a ajuns într-o situație de insolvență in anul 2013. Urmând ca ulterior să parcurgă drumul reorganizării judiciare. Am parcurs acest drum alături de administratorul judiciar – societate din Iași – Management Reorganizare și Lichidare SPRL și dumnealor vreau să le mulțumesc pentru profesionalismul, seriozitatea și nu în ultimul rând întelegerea de care au avut disponibilitate în relația cu firma mea, lucru esențial consider pentru a reuși ducerea la bun sfârșit a planului de reorganizare și reintroducerea unei firme în cadrul circuitului economic normal.

Întrebări Frecvente

Ce am de pierdut dacă apelez la Phoenix? Nimic! Dimpotrivă, șansele tale cresc exponențial cu cât acționezi mai devreme. 

Cât durează până îmi redresez afacerea pe baza unui plan de reorganizare? Durata de realizare a unui plan de reorganizare depinde de o multitudine de factori ce țin spre exemplu de veniturile pe care afacerea ta le poate genera într-un timp dat, rezultatul negocierilor cu creditorii etc. Cu toate acestea, de regulă un plan de reorganizare se poate întinde pe o perioadă de 3 ani de la aprobarea lui, cu posibilitatea de prelungire pentru încă un an. 

Odată deschisă procedura insolvenței voi pierde controlul devenind un simplu spectator în propria-mi afacere? Nu. Regula de bază în procedurile de mai sus este business as usual, sub umbrela insolvenței. Deciziile de oportunitate și management cu privire la afacerea ta rămân la tine, noi doar te supraveghem să respecți angajamentele asumate cu creditorii. 

Ce se întâmplă după finalizarea planului de reorganizare? Societatea reintră în circuitul economic, cu zero datorii restante. Dacă vei dori, te vom putea supraveghea și pe perioada post-reorganizare, prin intermediul pachetului nostru de servicii „Abonament pentru o afacere stabilă”. 

Faceţi voi planul de reorganizare şi mă ajutaţi să îl implementez? Desigur, dacă tu știi CE vrei să faci, noi îți arătăm CUM, singura condiție fiind să nu te abați de la planul de acțiune propus. 

Cât mă costă? În funcție de dimensiunea afacerii tale și de complexitatea problemelor cu care te confrunți vom stabili împreună cuantumul costurilor precum și o modalitate de plată adaptată nevoilor tale. 

Pentru cine NU sunt serviciile noastre Phoenix

  • nu îți pasă de afacerea ta.

  • vrei să pierzi tot.

  • nu crezi în Phoenix.

  • nu dorești să iei inițiativă ci preferi să aștepți ca problemele să te copleșească.

  • te mulțumești cu soluții pripite și de ultim moment în locul unor strategii gândite de niște specialiști și testate de-a lungul timpului.

  • ignori problemele în loc să le rezolvi.

Hai să găsim soluții împreună pentru rezolvarea problemelor tale!

    Sunt de acord cu utilizarea de către MRL, a datelor cu caracter personal transmise în formularul de contact, precum și cu alte date ulterioare necesare în legatură cu solicitarea mea