Dosar nr. 3207/120/2022
Debitor: GOLDEN PLUM S.R.L. Mănăstirea – Dâmbovița
<< în faliment >> << in bankruptcy >> << en faillite >>
Nr. de inreg. O.R.C. J15/215/1999
C.U.I. RO12328037
Anunț selecție firmă specializată în vederea întocmirii rapoartelor de evaluare
Subscrisa, Management Reorganizare Lichidare Iaşi S.P.R.L. în calitate de lichidator judiciar al debitorului S.C. GOLDEN PLUM S.R.L., CUI : RO12328037; Nr. de înregistrare la O.R.C. J15/215/1999, cu sediul social în Sat Mănăstirea, Comuna Crevedia, Com. Crevedia sos. (BUC.-TGV.) KM.23, Judet Dâmboviţa, numită potrivit Sentinței nr. 69/12.03.2025 pronunţată de Tribunalul Dâmbovița, Secţia a II-a Civilă de Contencios Administrativ și Fiscal, în dosarul cu nr. 3207/120/2022, vă invită să depuneţi, la sediul lichidatorului judiciar din mun. Iași, Aleea Nicolina, nr 82, jud. Iași, până la data de 16.04.2025, ora 14.00, ofertă pentru angajarea unei firme specializate în vederea întocmirii rapoartelor de evaluare în conformitate cu Standardele de Evaluare ale A.N.E.V.A.R. pentru bunurile proprietatea societății debitoare S.C. Golden Plum S.R.L.
Condiții de fond: Solicităm ca oferta dvs. să conțină următoarele elemente obligatorii:
– onorariul solicitat (lei, fără T.V.A.),
– termen de execuție,
– modalități de plată, cu mențiunea că plata serviciilor prestate se va putea efectua după valorificarea bunurilor ce trebuiesc evaluate,
– mențiunea că oferta este una angajantă,
– oferta dvs. trebuie să fie însoțită în mod obligatoriu de dovada că persoana este membru titular și corporativ ANEVAR, certificatele de atestare din care să reiasă că sunteți calificat și atestat în vederea efectuării acestei lucrări, dovada poliței de asigurare profesională pentru membrii titulari și corporativi, dovada legitimațiilor ANEVAR pentru anul în curs pentru specializarea EPI și EBM.
Condiții de formă: Oferta va fi depusă la sediul Management Reorganizare Lichidare Iaşi S.P.R.L., din mun. Iași, Aleea Nicolina, nr. 82, jud. Iași, într-un plic închis şi sigilat prin aplicarea ștampilei ofertantului, ce va conţine documentele de participare mai sus menţionate. Plicul va menţiona în mod obligatoriu şi limitativ numele/denumirea ofertantului, adresa domiciliului/sediului social al ofertantului, societatea pentru care se depune oferta, precum şi menţiunea „a nu se dechide înainte de data de 16.04.2025, ora 14.00”.
Precizăm faptul că nu vor putea fi desemnate acele persoane care se află într-o relație contractuală de natură a crea un conflict de interese sau sunt persoane afiliate, așa cum sunt acelea definite în Codul fiscal, cu lichidatorul judiciar, cu debitorul sau cu vreunul dintre creditori, in acest sens urmând ca oferta dvs. sa fie insotita de o declaratie pe proprie raspundere ca nu va aflati in niciuna din situatiile mai sus precizate.
Va fi descalificată automat orice ofertă care nu conţine toate documentele sus-menţionate ori nu îndeplineşte cerinţele de formă și fond menționate anterior.
Relaţii suplimentare se pot obţine la următoarele adrese de e-mail: secretariat@insolventa.ro, mihaela.baciu@insolventa.ro
Lichidator judiciar,
Management Reorganizare Lichidare Iaşi S.P.R.L.
Asociat coordonator, Mititelu Corneliu
Documentul poate fi consultat și aici: Anunt selectie evaluator