Căutare

Newsletter

Abonează-te la newsletter pentru a fi la curent cu informații privind oportunități de afaceri, noutăți legislative și diverse soluții din practica judiciară.

Planul de reorganizare pentru producatorul de vin Casa Olteanu a fost ca o gură de oxigen.

Unul dintre cunoscuții producători locali de vin ne introduce in culisele unei afaceri de familie, care după o perioadă dificilă, renaște, încet, din propria cenușă. Casa Olteanu - GRAMMA din Vișan a ajuns să fie cunoscută, nu doar în țară, ci și peste hotare. Etichetele de pe sticlele de vin, realizate de maestrul Horațiu Mălăele, au ajuns și în Forbes, catalogate ca fiind printre cele mai frumoase din lume. Marian Olteanu, fiul celor care au pus pe picioare această afacere acum 9 ani, cu numai 17 hectare de vie, dorește să ducă moștenirea familiei mai departe și să dezvolte crama din dealul Vișanului.

Marian Olteanu: De multe ori, insolvența este confundată cu falimentul și atunci când spui că ești în insolvență, mulți cred că ți-ai încheiat activitatea sau că firma pe care o conduci își închide porțile. În realitate, lucrurile sunt diferite și din câte știu, nici falimentul nu e chiar ultima gară. Insolvența este un termen propus de statele civilizate și presupune o procedură care, într-un anumit context economic, te ajută să eviți orice risc de executare, care ar putea duce la prăbușirea business-ului. Cum e in cazul nostru, vremea de afară care poate duce la scăderea producției, respectiv a încasărilor și întârzierea plăților catre anumiti creditori, cum ar fi băncile, statul sau alți furnizori. Încă un aspect pozitiv al insolvenței ar fi acela că penalitățile și dobânzile se opresc în această perioadă, în sensul că acestea nu curg. Am auzit multe cazuri în care a fost plătită către bancă o valoare cumulată din dobânzi și penalități, mai mare decât creditul inițial. În insolvență, de fapt, are loc o reorganizare judiciară. Mai exact, recunoști și îți asumi că ai probleme și decizi să pui pauză. E practic o perioadă de un an de zile în care se lucrează la un plan de reorganizare, consultant de business şi o echipă de experți contabili care propun ce plăți pot fi făcute și care nu. Se face un tabel al creditorilor care este votat, iar din punctul meu de vedere, cel mai important cuvânt îl are comitetul creditorilor. Sunt mai mulți jucători implicați, cum ar fi debitorul, creditorii, administratorul judiciar şi bineînţeles, judecătorul sindic. În cazul nostru, sunt creditorii, cei care formează comitetul creditorilor, judecătorul sindic, care are grijă să nu existe derapaje și, bineînțeles, administratorul judiciar, care ține o legătură strânsă atât cu creditorii, cât și cu debitorii. Este un liant între nevoile creditorilor de a recupera un procent cât mai mare din creanțe într-un timp relativ scurt și nevoia lui de a plăti creanțele într-un mod cât mai lejer astfel încât să nu se acopere doar goluri, ci să existe și resurse pentru dezvoltare. Administratorul judiciar joacă un rol foarte important: până la urmă el este cel care face management și restructurare. Administratorul nostru este MRL, Management Reorganizare Lichidare, adică implică atât management cat si  reorganizare și dacă chiar nu mai există soluții de redresare, se lichidează. În mod cert, nu este în interesul nimănui lichidarea. Așa suntem noi, ne gândim mereu la ce-i mai rău și probabil de aceea când spunem insolvență ne gândim la faliment, însă nu e neapărat așa.
La noi cele mai mari probleme veneau din partea băncii și a statului. Planul de reorganizare a fost ca o gură de oxigen. Înainte nu mai puteam performa și era foarte multă presiune pusă pe noi. Această perioadă ne-a dat timpul necesar să ne gândim cine suntem, ce facem, ce vrem să facem și care sunt canalele cele mai profitabile de vânzare pentru specificul nostru de afacere: mică, de familie, unde opțiunile nu sunt foarte multe. Am înțeles că ce i se potrivește unui producător mare de vinuri, s-ar putea să nu ni se potrivească nouă și invers. Practic, am avut acești trei ani în care am putut să ne consolidăm relația cu anumiți parteneri, să ne facem o strategie care să și funcționeze, și bineînțeles, treptat să achităm o parte din datorii. Acest lucru nu inseamna neaparat că planul acesta de reorganizare s-a respectat la punct și virgulă. Unele calcule pe care noi le-am facut au fost mai optimiste, dar printr-un dialog bun cu creditorii, am reușit să trecem și peste momentele grele și să soluționăm inclusiv problemele cu banca. Interesul tuturor era să nu se înceapă executarea. O cramă și o vie fără o viziune și un plan bine pus la punct rămân doar un teren agricol și o hală. Tind să cred că sufletul afacerii și farmecul ei stă în echipa din spate. Am reuşit să negociem cu creditorul majoritar o înțelegere foarte avantajoasă pentru noi și astfel presiunea a scăzut.... http://ziaruldeiasi.ro/stiri/a-noi-nu-doar-vindem-vin-vindem-o-experienta-o-povestea--158342.html

Anunt selectie evaluator BSR Estate SRL, pentru impozitare

Subscrisa, Management Reorganizare Lichidare Iaşi S.P.R.L., în calitate de administrator judiciar al debitorului BSR Estate S.R.L. Iași, cu sediul social în mun. Iași, str. Zugravi, nr. 24, corp clădire C1, cam. 10, et. P, jud. Iași, C.U.I. RO 22812394, nr. de înreg. O.R.C. J22/3314/2007, potrivit Încheierii din data de 17.09.2014, pronunţată de Tribunalul, vă învităm să depuneți ofertă pentru angajarea unei societăți specializate în vederea întocmirii unor rapoarte de evaluare în conformitate cu Standardele Internaționale de Evaluare pentru realizarea lucrărilor de evaluare antrepozitelor frigorifice Tamaz frigo carne (actualmente BSR Estate S.R.L.), pentru impozitarea clădirilor;
Ofertele se vor depune până la data de 03.03.2017, ora 12.00, la sediul administratorului judiciar Management Reorganizare Lichidare Iaşi S.P.R.L. din mun. Iași, Aleea Nicolina nr. 82, jud. Iași.

Condiții de fond: Solicităm ca oferta dvs. să conțină următoarele elemente obligatorii: preț, termen de execuție și modalități de plată, cu mențiunea că plata serviciilor prestate se va putea efectua în conformitate cu prevederile Legii nr. 85/2006, după valorificarea activelor ce trebuiesc evaluate. Oferta dvs. trebuie să fie însoțită în mod obligatoriu de certificatul de atestare din care să reiasă că sunteți calificat și atestat în vederea efectuării acestei lucrări iar în cuprinsul ofertei veți menționa în mod obligatoriu că aceasta este una angajantă.

Condiții de formă: Oferta va fi depusă într-un plic închis şi sigilat prin aplicarea ștampilei ofertantului, ce va conţine documentele de participare mai sus menţionate. Plicul va menţiona în mod obligatoriu şi limitativ numele/denumirea ofertantului, adresa domiciliului/sediului social al ofertantului, societatea pentru care se depune oferta, precum şi menţiunea „a nu se dechide până la data de 03.03.2017, ora 12.00”.
Va fi descalificată automat orice ofertă care nu conţine toate documentele sus-menţionate ori nu îndeplineşte cerinţele de formă și fond menționate anterior.
Menționăm că oferta dvs. este necesară în vederea efectuării unei selecții de oferte în scopul desemnării societății care va întocmi lucrarea de evaluare a activelor aflate în proprietatea societății debitoare.
Dat fiind starea juridică a societății – insolvență, contravaloarea serviciilor de evaluare se va achita în conformitate cu dispozițiile Legii 85/2006, pe măsură ce se vor obține fonduri din valorificari de active.
Relații suplimentare la tel: 0232-243.864, fax: 0232-212.231, tel mobil: 0578/049.904.

Anunt selectie evaluator BSR Estate SRL

Subscrisa, Management Reorganizare Lichidare Iaşi S.P.R.L., în calitate de administrator judiciar al debitorului BSR Estate S.R.L. Iași, cu sediul social în mun. Iași, str. Zugravi, nr. 24, corp clădire C1, cam. 10, et. P, jud. Iași, C.U.I. RO 22812394, nr. de înreg. O.R.C. J22/3314/2007, potrivit Încheierii din data de 17.09.2014, pronunţată de Tribunalul, vă învităm să depuneți ofertă pentru angajarea unei societăți specializate în vederea întocmirii unor rapoarte de evaluare în conformitate cu Standardele Internaționale de Evaluare pentru realizarea lucrărilor de evaluare a antrepozitelor frigorifice Tamaz frigo carne (actualmente BSR Estate S.R.L.), necesare în procedura insolvenței.

Ofertele se vor depune până la data de 03.03.2017, ora 12.00, la sediul administratorului judiciar Management Reorganizare Lichidare Iaşi S.P.R.L. din mun. Iași, Aleea Nicolina nr. 82, jud. Iași.


Condiții de fond: Solicităm ca oferta dvs. să conțină următoarele elemente obligatorii: preț, termen de execuție și modalități de plată, cu mențiunea că plata serviciilor prestate se va putea efectua în conformitate cu prevederile Legii nr. 85/2006, după valorificarea activelor ce trebuiesc evaluate. Oferta dvs. trebuie să fie însoțită în mod obligatoriu de certificatul de atestare din care să reiasă că sunteți calificat și atestat în vederea efectuării acestei lucrări iar în cuprinsul ofertei veți menționa în mod obligatoriu că aceasta este una angajantă.

Condiții de formă: Oferta va fi depusă într-un plic închis şi sigilat prin aplicarea ștampilei ofertantului, ce va conţine documentele de participare mai sus menţionate. Plicul va menţiona în mod obligatoriu şi limitativ numele/denumirea ofertantului, adresa domiciliului/sediului social al ofertantului, societatea pentru care se depune oferta, precum şi menţiunea „a nu se dechide până la data de 03.03.2017, ora 12.00”.
Va fi descalificată automat orice ofertă care nu conţine toate documentele sus-menţionate ori nu îndeplineşte cerinţele de formă și fond menționate anterior.
Menționăm că oferta dvs. este necesară în vederea efectuării unei selecții de oferte în scopul desemnării societății care va întocmi lucrarea de evaluare a activelor aflate în proprietatea societății debitoare.
Dat fiind starea juridică a societății – insolvență, contravaloarea serviciilor de evaluare se va achita în conformitate cu dispozițiile Legii 85/2006, pe măsură ce se vor obține fonduri din valorificari de active.

Relații suplimentare la tel: 0232-243.864, fax: 0232-212.231, tel mobil: 0578/049.904.

Anunt selectie evaluator Turism Moldova SA

Subscrisa, Management Reorganizare Lichidare Iaşi S.P.R.L., cu sediul în  mun. Iaşi, Aleea Nicolina, nr. 82, jud. Iaşi, nr. de înregistrare în Registrul Societăţilor Profesionale 0120, tel: 0232-243.864, e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. , prin asociat coordonator - practician în insolvență, Mititelu Corneliu, în calitate de lichidator judiciar al debitorului Turism Moldova S.A. Iași, C.U.I. RO1969001, Nr. de înregistrare la O.R.C. J22/269/1991, cu sediul social în mun. Iaşi, Piaţa Unirii, nr. 1, jud. Iaşi, numit potrivit Sentinței civile nr. 66/31.01.2017, pronunţată de Tribunalul Iași – Secţia a II-a Civilă - Faliment, în dosarul nr. 7658/99/2014 (517/2014), învită societățile specializate să depună ofertă  în vederea întocmirii unor rapoarte de evaluare în conformitate cu Standardele Internaționale de Evaluare pentru patrimoniul societății debitoare Turism Moldova S.A. Iași, la sediul lichidatorului judiciar din mun. Iași, Aleea Nicolina, nr. 82, jud. Iaşi, până la data de 24.02.2017, ora 12.00.

  • Grand Hotel Traian**** Iași (68 de camere, un centru de conferințe cu 3 săli multifuncționale cu o capacitate totală de 550 persoane, Restaurant TRAIAN cu Salonul Clasic, Salonul Alb și Cocktail Bar, un bar amenajat în stil englezesc  London Pub și un bar tip cramă)
  • Hotel Astoria*** Iași (36 de camere, 1 sală de conferințe și un centru Spa)
  • Hotel Rapsodia**** Botoșani (154 camere, 3 săli de conferințe cu o capacitate totală de 600 persoane, un restaurant cu capacitate de 120 și o terasa in aer liber cu o capacitate de 80 locuri)


Condiții de fond: Solicităm ca oferta să conțină următoarele elemente obligatorii: preț, termen de execuție și  modalități de plată, cu mențiunea că plata serviciilor prestate se va putea efectua în conformitate cu prevederile Legii nr. 85/2014, după valorificarea activelor ce trebuiesc evaluate. Oferta trebuie să fie însoțită în mod obligatoriu de certificatul de atestare din care să reiasă că societatea este calificată și atestată în vederea efectuării acestei lucrări iar în cuprinsul ofertei se va menționa în mod obligatoriu că aceasta este una angajantă.

Condiții de formă: Oferta va fi depusă într-un plic închis şi sigilat  prin aplicarea ștampilei ofertantului, ce va conţine documentele de participare mai sus menţionate. Plicul va menţiona în mod obligatoriu şi limitativ numele/denumirea ofertantului, adresa domiciliului/sediului social al ofertantului, societatea pentru care se depune oferta, precum şi menţiunea „a nu se dechide până la data de 24.02.2017, ora 12.00”.
Va fi descalificată automat orice ofertă care nu conţine toate documentele sus-menţionate ori nu îndeplineşte cerinţele de formă și fond menționate anterior.
Menționăm că oferta este necesară în vederea efectuării unei selecții de oferte în scopul desemnării societății care va întocmi lucrarea de evaluare a activelor aflate în proprietatea societății debitoare.
Dat fiind starea juridică a societății – faliment, contravaloarea serviciilor de evaluare se va achita în conformitate cu dispozițiile Legii 85/2014, pe măsură ce se vor obține fonduri din valorificari de active.

Relații suplimentare se pot obține la tel: 0232-243.864, fax: 0232-212.231 sau la 0755.132.473.

Plan de reorganizare Uvertura City Mall SRL

Subscrisa, Management Reorganizare Lichidare Iasi S.P.R.L. Filiala Suceava, in calitate de administrator judiciar al debitorului S.C. Uvertura City Mall S.R.L., cu sediul social in mun. Botosani, str. Cuza Voda, nr. 4, Hotel Rapsodia, corp nou, camera 213, etaj 2, jud. Botosani, C.U.I. RO23792260, nr. de inreg. O.R.C. J07/298/2008, numita potrivit Incheierii nr. 644/2015 din data de 05.11.2015, pronuntata de Tribunalul Botosani – Sectia a II-a Civila, in dosarul nr. 2595/40/2015, in conformnitate cu prevederile art. 137 alin. 1 din Legea nr. 85/2014 anunta:
In data de 15.07.2016 s-a transmis la registratura Tribunalului Botoșani Planul de Reorganizare al debitoarei S.C. Uvertura City Mall S.R.L. Botosani, intocmit de societatea debitoare prin administrator special, d-na Sandu Monica.
În data de 15.07.2016 s-a transmis la registratura Tribunalului Botoșani Planul de Reorganizare al debitoarei S.C. Uvertura City Mall S.R.L. Botoșani, întocmit de creditoarea Banca Transilvania S.A.
Data cand se va vota cu privire la Planurile de Reorganizare propuse a fost stabilita pentru 17.08.2016, la sediul S.C. UVERTURA CITY MALL S.R.L. din mun. Botosani, Calea Nationala, nr. 91, corp C1 – Complex Comercial Uvertura Mall, jud. Botosani. Creditorii pot vota si prin corespondență. Scrisoarea prin care se exprimă votul, semnată de creditor, sau înscrisul în format electronic căruia i s-a încorporat, ataşat ori asociat semnătura electronică extinsă, bazată pe un certificat valabil, poate fi comunicată prin orice mijloace administratorului judiciar până în ziua fixată pentru exprimarea votului, cu minimum 2 ore înainte de ora ședinței.
Planurile de reorganizare, inclusiv anexele, pot fi studiate la dosarul cauzei de la grefa Tribunalului Botosani si la sediul debitoarei, pe cheltuiala solicitantului. De asemenea, acesta este postat si pe site-ul administratorului judiciar

http://www.insolventa.ro/component/sobipro/?sid=1123:UVERTURA%20CITY%20MALL%20S.R.L.&catid=75

Telefon:+40.232.243.864
Fax:      +40.232.212.231
Web:     insolventa.ro

ISO